16 mei tot en met 13 juni vindt Veldhoven Gezond weer plaats!
Tijdens Veldhoven Gezond worden inwoners van Veldhoven gestimuleerd gezonder en bewuster te leven. Er worden door lokale ondernemers, verenigingen en organisaties tal van gratis activiteiten, workshops, lezingen, sportlessen etc georganiseerd. Gericht op de thema’s voeding, beweging, ontspanning, ontmoeting en preventie.
 
Ook het Zelfhulp Netwerk is hierbij aanwezig! Tijdens Veldhoven Gezond staan wij van 18 t/m 20 mei in de Bibliotheek met onze Zelfhulp Centrale: een PR stand, én een podcastkanaal met persoonlijke ervaringsverhalen.
 
Laat je inspireren, herken jezelf in de verhalen van anderen en ontdek dat je er niet alleen voor staat.
 
Loop gerust binnen en ga met ons in gesprek, we ontmoeten je graag in Bibliotheek Veldhoven!
Maandag 18 mei van 10.30-12.30u
Dinsdag 19 mei van 12.00 -14.00u
Woensdag 20 mei van 14.00 tot 16.00u
 
Zien we je daar?